Cum cumpăraţi
Comanda pe site:
Pentru a efectua o comanda prin intermediul magazinului online este necesar să vă înregistraţi, folosind o adresa de e-mail validă. Alegeţi produsul dorit şi apoi faceti click pe simbolul "adaugă în coş". Produsul va ajunge în coşul de cumpărături.
Pentru vizualizarea produselor alese faceţi click pe coşul de cumpărături. Aveţi posibilitatea să vizualizaţi istoricul comenzilor efectuate în secţiunea istoric comenzi din meniul dvs. administrativ.
Vă rugăm ca înaintea efectuarii unei comenzi să completaţi atat datele dumneavoastra de contact cât şi adresa de livrare în secţiunea administrativă a contului dvs.
Datorita faptului ca multe dintre produsele noastre au pretul infinit mai mic decat al transportului, comanda minima pe care o puteti face in magazinul nostru online este de 30 RON.
Stocurile se actualizeaza periodic existand posibilitatea ca in momentul efectuarii unei comenzi produsele sa nu se mai afle in stocul magazinului. Va multumim pentru intelegere!
Comanda fără operator
Daca toate produsele din coşul de cumpărături sunt în stocul magazinului, la trimiterea comenzii, toate produsele vor fi automat rezervate din stoc, iar comanda va fi pregătită pentru livrare. Produsele sunt rezervate din stoc pentru maxim 24 de ore. După acest interval, rezervările se vor şterge automat.
obs: La efectuarea comenzilor pe site va rugam ca numarul de telefon pe care il lasati sa fie corect deoarece un operator al nostru va va contacta in cel mai scurt timp pentru livrarea comenzii. Altfel comanda se va sterge automat.
Livrarea la sediu - Daca a fost aleasa ca metoda de livrare, nu mai este necesara interventia unui operator, comanda poate fi ridicata oricand. Daca doriti achitarea prin ordin de plata va fi necesar sa solicitati emiterea unei facturi proforme.
Livrarea prin curier - In acest caz va fi necesara interventia unui operator pentru a face programarile pentru livarare. In cazul in care comanda nu se achita ramburs, va fi necesara achitarea contravalorii comenzii inainte de livrare.
Comanda telefonica:
Pentru comanda telefonica sunati la numărul de telefon de mai jos:
Telefon Vânzări:
- Vodafone - 0720.231.680
Comanda la sediu:
Comenzile la sediul magazinului RemoGSM se pot plasa oricand in timpul programului de lucru.
Modalitati livrare
Transportul este asigurat de curier rapid.
In cazul expeditiilor in afara retelei de acoperire a curieratului, se adauga taxa curierului.
- Livrarea produselor se face in maxim 10 zile lucratoare de la plata acestora.
Politica de returnare
Produsele achizitionate la distanta:
Produsele achizitionate la distanta se pot returna conform O.G. 130/2000 aprobata prin legea 51/2003. Acestea se pot returna, in ambalajul original si in aceeasi stare in care au fost receptionate, in termen de 10 zile lucratoare de la primire fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv. Returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului, folosind acelasi serviciu de transport cu care s-a facut expedierea. S.C. RemoGSM Solutions S.R.L. va inapoia contravaloarea comenzii in cel mult 30 de zile de la data denuntarii in scris a contractului in contul bancar al clientului sau ramburs. Suma inapoiata cat si conditiile de returnare nu includ cheltuielile de transport. Nu se accepta pentru returnare produsele care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri etc.
Produsele care nu sunt conforme specificatiilor de pe site din momentul trimiterii comenzii se pot returna fara implicarea unor costuri suplimentare din partea clientului, in urma unei notificari scrise in care se va specifica natura lipsei de conformitate. Clientul poate solicita returnarea contravalorii produsului sau inlocuirea cu unul conform. Daca S.C. RemoGSM S.R.L. nu poate inlocui produsul cu unul conform, se va restitui contravaloarea produsului.
Costul transportului produselor de la S.C. RemoGSM Solutions S.R.L. catre client si de la client catre S.C. RemoGSM Solutions S.R.L. revine in responsabilitatea clientului.
Produsele cu lipsa de conformitate:
Produsele ale caror caracteristici nu corespund cu specificatiile afisate pe site se pot returna dupa notificarea scrisa a S.C. RemoGSM Solutions S.R.L. In aceasta situatie clientul poate alege inlocuirea produsului cu unul conform sau returnarea contravalorii produsului si a cheltuielilor de expeditie.
Cheltuilelile aducerii la conformitate (inlcusiv cele de transport) vor fi suportate integral de catre S.C. RemoGSM Solutions S.R.L.
Lipsa de conformitate nu se refera la viciile de fabricatie.
Produsele primite defecte (D.O.A. - dead on arrival):
In eventualitatea in care produsele achizitionate sunt nefunctionale sau prezinta vicii de fabricatie vor fi inlocuite in termenul legal cu un produs functional cu conditia notificarii in scris a S.C. RemoGSM S.R.L. in termen de 48 de ore de la primirea produsului. In situatia in care produsul nu mai este disponibil fie se va inlocui cu un produs similar, la alegerea clientului, fie se va returna contravaloarea acestuia.
Cheltuilelile de transport vor fi suportate integral de catre S.C. RemoGSM Solutions S.R.L.
Daca notificarea se va face ulterior termenului sus mentionat de 48 de ore, produsele fac obiectul conditiilor generale de garantie.
Reclamatii
Reclamatiile privind calitatea produselor sau serviciilor noastre se pot face catre:
- S.C. RemoGSM S.R.L., folosind formularul online sau numarul de telefon afisat pe pagina de contact.
- Autoritatea Nationala pentru Protectia Consumatorilor, la oficiul din judetul dvs. de resedinta (0800.080.999) sau online la aceasta pagina: www.anpc.gov.ro.
Conditii de garantie
Produsele comercializate de S.C. RemoGSM Solutions S.R.L. sunt produse noi sau sh conform cataloagelor si listelor editate de producatori.
Termenul de garantie este, in lipsa unei alte mentiuni diferite, de 12 luni pentru toate produsele si accesoriile comercializate, termen calculat de la livrarea produsului pentru persoane juridice si 24 luni pentru persoane fizice. Garantia pt display este de 1 luni, iar pentru acumulatori 6 luni de la data achizitiei.
Garantia produselor este asigurata prin S.C. RemoGSM Solutions S.R.L, pentru clientul mentionat in Certificatul de Garantie, factura, S.C. RemoGSM Solutions S.R.L nefiind raspunzator in fata tertilor.
Produsele neridicate de la unitatea de service in termen de 6 luni de la finalizarea operatiunilor vor fi declarate abandonate (conform dispozitiilor Codului Civil).
In cazul in care produsul comercializat prezinta in perioada de garantie defecte de material sau de fabricatie, acesta va fi reparat, inlocuit sau se va restitui pretul platit.
Termenul de garantie se reduce corespunzator in cazul produselor care au o durata de viata sau de utilizare mai mica de 24/18 luni, potrivit specificatiilor producatorului.
Vanzatorul este exonerat de raspunderea privind garantia in urmatoarele cazuri:
- clientul nu l-a informat despre aparitia lipsei de conformitate a produsului in termenul legal;
- piesa/piesele nu au fost montate intr-un service de specialitate autorizat conform legii sau de catre producatorul produsului si/sau daca nu s-au respectat conditiile de montare prevazute de producatorul produsului prin programele specifice de reparatie;
- piesa s-a defectat datorita unui montaj incorect sau datorita montarii impreuna cu piese conexe uzate, defecte sau modificate;
- piesa a fost gresit aleasa de catre client sau a fost utilizata de catre acesta pentru alt scop decat cel indicat in catalogul producatorului;
- piesa nu a fost identificata corect datorita prezentarii de catre client a unor date eronate sau la montaj nu s-a comparat cu piesa de inlocuit;
- piesa s-a uzat sau deteriorat datorita suprasolicitarii, intretinerii incorecte sau insuficiente a produsului, neefectuarea reviziilor periodice conform recomandarilor producatorului, sau service-lui de specialitate care a efectuat montajul nu a stabilit verificarile si reglajele interioare conform tehnologiei de montaj sau impuse de producator;
- piesele prezinta urme de lovituri, zgarieturi, indoituri, rupturi, deformari;
- piesa prezinta o uzura normal;
- prin prezentul certificatul de garantie nu se aduce nici o atingere drepturilor conferite cumparatorilor persoane fizice de catre legislatia in vigoare.
Piesele care fac obiectul unei reclamatii in garantie vor fi insotite de urmatoarele documente:
- factura de achizitie de la S.C. RemoGSM Solutions S.R.L.;
- dovada faptului ca service-ul este autorizat de catre producator (copie dupa autorizatia producatorului);
- dovada montarii piesei intr-un service autorizat, prin prezentarea comenzii de service sau a devizului de lucrari cu data intrarii in service, kilometri la intrare, reperele si operatiile efectuate;
- se considera prima zi din care decurge cererea de garantie ziua in care s-a primit dosarul complet de garantie.
Orice reclamatie se primeste in scris si va fi solutionata intr-un termen rezonabil de la data inregistrarii, masurile reparatorii alese de comun acord urmand a fi luate intr-un termen rezonabil.
Autentificare